Γενική δήλωση που να εναντιώνεται στο νέο χαρτοφυλάκιο μετά από ενημέρωση
Παρακαλώ, σημειώστε σχετικώς ότι:
- Εφόσον η εν λόγω δήλωση χρησιμοποιηθεί ατομικά από τους εκάστοτε ομολογιούχους μέλη του Συλλόγου, χρήσιμο θα ήταν να αντικατασταθεί ο (πρώτος) παραλήπτης με τη συγκεκριμένη Τράπεζα/Ιδρυμα που χρησιμοποιεί για τη διαχείριση/παρακαταθήκη των ΟΕΔ του ο κάθε ομολογιούχος (οπότε και θα πρέπει να προστεθούν τα ειδικότερα στοιχεία επικοινωνίας του ΔΣ, της αρμόδιας Διεύθυνσης αλλά και του Υποκαταστήματος από το οποίο εξυπηρετείται ο κάθε ομολογιούχος, από τον ίδιο πριν την υποβάλλει/αποστείλει).
- Η παραπάνω δήλωση χρησιμεύει μόνο σε περιπτώσεις όπου ο ομολογιούχος δεν έχει προβεί σε καμία άλλη ενδιάμεση πράξη (ενδεικτικά, πράξεις διαχείρισης, ενημέρωσης, δέσμευσης έμπρακτης και/ή λεκτικής με άλλο περιεχόμενο, είσπραξης σε περίπτωση ρεσυτοποίησης και/ή λήξης ομολόγων ή τμήματός τους, καθώς και κάθε άλλη περίπτωση όπου δεν θα είχε αποτανθεί πρωτογενώς σε εξωτερική συνδρομή/βοήθεια).
- Η παραπάνω δήλωση σε καμία περίπτωση δεν εμποδίζει όποιον τη χρησιμοποιήσει να ζητήσει προηγουμένως και/ή ταυτόχρονα κατάλληλη δικηγορική συνδρομή για τη δική του ξεχωριστή/ιδιαίτερη περίπτωση - ίσα ίσα που τα μέλη του Συλλόγου ενθαρρύνονται να αναζητήσουν ενεργά τη συνδρομή των προσωπικών τους Δικηγόρων.
- Η παραπάνω δήλωση σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά/αντικαθιστά το εξώδικο (που συντάσσεται από τον προσωπικό Δικηγόρο κάθε ομολογιούχου και για κάθε συγκεκριμένη περίπτωση ξεχωριστά ανάλογα με τα δεδομένα του ίδιου εκάστοτε ομολογιούχου, και το οποίο επιδίδεται με δικαστικό επιμελητή), ούτε μπορεί να υποχρεώσει τις Τράπεζες/υπαλλήλους σε παραλαβή του (και φυσικά, όποιος ομολογιούχος επιλέξει να το χρησιμοποιήσει οφείλει να γνωρίζει ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρήσει τον συντάξασα και/ή τη ΔΕ του Συλλόγου υπεύθυνους για οποιαδήποτε από τα παραπάνω ζητήματα - εξού και η τελευταία παράγραφος).
- Τέλος, σε περίπτωση που η Τράπεζα (Υποκατάστημα, υπάλληλος) δεν την παραλάβει, τότε ο θιγόμενος μπορεί να αποτανθεί δωρεάν στον Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών αφού ακολουθήσει την προβλεπόμενη διαδικασία υποβολής παραπόνων, βλ. σχετικά http://www.bank-invest-omb.gr/diadikasies.html.
Παρακαλώ, σημειώστε σχετικώς ότι:
- Εφόσον η εν λόγω δήλωση χρησιμοποιηθεί ατομικά από τους εκάστοτε ομολογιούχους μέλη του Συλλόγου, χρήσιμο θα ήταν να αντικατασταθεί ο (πρώτος) παραλήπτης με τη συγκεκριμένη Τράπεζα/Ιδρυμα που χρησιμοποιεί για τη διαχείριση/παρακαταθήκη των ΟΕΔ του ο κάθε ομολογιούχος (οπότε και θα πρέπει να προστεθούν τα ειδικότερα στοιχεία επικοινωνίας του ΔΣ, της αρμόδιας Διεύθυνσης αλλά και του Υποκαταστήματος από το οποίο εξυπηρετείται ο κάθε ομολογιούχος, από τον ίδιο πριν την υποβάλλει/αποστείλει).
- Η παραπάνω δήλωση χρησιμεύει μόνο σε περιπτώσεις όπου ο ομολογιούχος δεν έχει προβεί σε καμία άλλη ενδιάμεση πράξη (ενδεικτικά, πράξεις διαχείρισης, ενημέρωσης, δέσμευσης έμπρακτης και/ή λεκτικής με άλλο περιεχόμενο, είσπραξης σε περίπτωση ρεσυτοποίησης και/ή λήξης ομολόγων ή τμήματός τους, καθώς και κάθε άλλη περίπτωση όπου δεν θα είχε αποτανθεί πρωτογενώς σε εξωτερική συνδρομή/βοήθεια).
- Η παραπάνω δήλωση σε καμία περίπτωση δεν εμποδίζει όποιον τη χρησιμοποιήσει να ζητήσει προηγουμένως και/ή ταυτόχρονα κατάλληλη δικηγορική συνδρομή για τη δική του ξεχωριστή/ιδιαίτερη περίπτωση - ίσα ίσα που τα μέλη του Συλλόγου ενθαρρύνονται να αναζητήσουν ενεργά τη συνδρομή των προσωπικών τους Δικηγόρων.
- Η παραπάνω δήλωση σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά/αντικαθιστά το εξώδικο (που συντάσσεται από τον προσωπικό Δικηγόρο κάθε ομολογιούχου και για κάθε συγκεκριμένη περίπτωση ξεχωριστά ανάλογα με τα δεδομένα του ίδιου εκάστοτε ομολογιούχου, και το οποίο επιδίδεται με δικαστικό επιμελητή), ούτε μπορεί να υποχρεώσει τις Τράπεζες/υπαλλήλους σε παραλαβή του (και φυσικά, όποιος ομολογιούχος επιλέξει να το χρησιμοποιήσει οφείλει να γνωρίζει ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρήσει τον συντάξασα και/ή τη ΔΕ του Συλλόγου υπεύθυνους για οποιαδήποτε από τα παραπάνω ζητήματα - εξού και η τελευταία παράγραφος).
- Τέλος, σε περίπτωση που η Τράπεζα (Υποκατάστημα, υπάλληλος) δεν την παραλάβει, τότε ο θιγόμενος μπορεί να αποτανθεί δωρεάν στον Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών αφού ακολουθήσει την προβλεπόμενη διαδικασία υποβολής παραπόνων, βλ. σχετικά http://www.bank-invest-omb.gr/diadikasies.html.